ZWROTY
Klient ma prawo zwrócić część lub całość zamówienia w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki. Zwrócić można tylko produkty pełnowartościowe.
Wyjątkiem są kosmetyki, których nie można zwrócić ze względów higienicznych oraz ochrony zdrowia. Nasze opakowania są specjalnie zapieczętowane. Otwarcie opakowania powoduje ich rozpieczętowanie. Takie zwroty nie będą uwzględniane.
Zwrot produktów o statusie wyrobu medycznego m. in. takich jak: plastry czy testy ciążowe może być uznany jedynie w przypadku, gdy opakowanie pozostanie nienaruszone (dotyczy to także folii, obwolut czy wszelkich plomb).
Zgodnie z polskim prawem koszty odesłania produktów ponosi Klient.
Jeśli zwrócone produkty zostały zniszczone lub uległy uszkodzeniu w przesyłce kwota zwrotu może zostać obniżona. Poinformujemy Państwa o tym mailowo lub telefonicznie.
Prosimy o dołączenie formularza zwrotu do przesyłki – jeśli to możliwe. Formularz może być również napisany odręcznie.
Dodatkowe info
Zwroty proszę adresować na następujące dane:
WEGAFARM Plucińscy Sp.K.
ul . Niekładzka 9
72-300 Gryfice
Jeśli masz pytania dotyczące zwrotu produktów, skontaktuj się z nami pod adresem: biuro@wegafarm.pl
Pamiętaj, by dobrze zabezpieczyć przesyłkę. Zwrot środków nastąpi na konto, z którego zamówienie zostało opłacone.
REKLAMACJE
Produkty oferowane w Sklepie Internetowym objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową.
Reklamacja może być przekazana m.in. listownie na adres: WEGAFARM Plucińscy Sp. K., ul. Niekładzka 9, 72-300 Gryfice, NIP 8571927266
lub
przesłana na adres e-mail: biuro@wegafarm.pl
W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data jej wystąpienia, powinno być określone żądanie Konsumenta, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną.
Sklep Internetowy rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Klienta.
W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową, nieodpłatnej naprawy lub wymiany produktu na nowy, obniżenia ceny lub istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Sklep Internetowy zwróci Klientowi równowartość ceny produktu. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
Odpowiedź w sprawię reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail, adres korespondencji.
Prawo do rękojmi wyłączone jest wobec Klientów dokonujących zakupów jako Przedsiębiorcy.